Pierwsze spotkanie pozwala na poznanie się, określenie celów oraz ustalenie szczegółów ewentualnej współpracy. Jest to sesja wstępna. Na tej sesji rozpoczyna się już także pracę nad celem klienta.
Coach i jego klient przygotowują wspólnie harmonogram spotkań oraz ustalają sposoby komunikowania się. W ramach usług Monitorowania Rozwoju GAM możliwe są sesje prowadzone bezpośrednio lub przez dostępne komunikatory z wizją i fonią – najczęściej Skype. Nie prowadziliśmy, nie prowadzimy i nie będziemy prowadzić sesji coachingowych lub job-coachingowych przez telefon lub maila.
Sesja wstępna → 3-6 sesji coachingu (spotkania co około 14 dni) → Sesja podsumowująca
Kilka miesięcy po sesji podsumowującej klienci mogą również liczyć na sesję ewaluacyjną, czyli spotkanie na którym sprawdzamy, jakie zmiany zaszły w kliencie oraz określamy postępy w realizacji celów zaplanowanych na sesji końcowej.